Štirideset dni - Karantena

Vierzig Tage - Quarantäne

quaranta (ital.) quarante (frz.), quadraginta (lat.) = quadragesima (Fastenzeit)

Karantena pride od številke 40 in pomeni „se za 40 dni umakniti, ne priti v stik z drugimi. Glej Jezusovo 40-dnevno bivanje v puščavi. Glej tudi našo trenutno vsakodnevno situacijo.

Štirideset dni je ljudstvo Izraela potovalo skozi puščavo.

Štirideset dni se je Jezus postil in molil v puščavi.

Prav tako štirideset dni traja naš postni čas, naše vzdrževanje.

Po potovanju skozi puščavo so prišli Izraelci v obljubljeno deželo.

Po štiridesetih dneh v puščavi je Jezus začel s svojim delovanjem.

Kakšni bomo mi po teh štiridesetih dneh? Kje se bomo nahajali?

Štirideset dni se lahko osredotočimo na to, kar je krščansko življenje.

Ti dnevi dajejo novo priložnost, da se na novo orientiramo.

Vsak od nas je poklican, vsak je dobil svoje talente.

Torej vse to, kar imamo, je, da koristimo drugim. Svojim bljižnjim. Tem, ki so nam daleč.

Ki so nam naporni.

Obteženim.

Bolnim.

Preganjenim.

Osamljenim.

In še vsem drugim …

Da bi koristili življenju in bi nas življenje spet pozdravilo.

Kajti štirideset dni se bližamo veliki noči, dnevu, ko je bila premagana smrt in nam je bilo omogočeno novo življenje.

Upajmo in izprosimo si to v tem času umaknjenosti in zadrževanja v karanteni, ki nam ni bila predpisana le v verskem pomenu.

Vierzig Tage Quarantäne

Quarantäne kommt von der Zahl 40 und bedeutet “sich für 40 Tage zurückziehen, abschotten, mit anderen nicht in Kontakt kommen. Siehe, der 40-tägige Aufenthalt Jesu in der Wüste. Siehe auch die Umstände, die unser Alltagsleben gezwungenermaßen begleiten.

Vierzig Jahre zog das Volk Israel durch die Wüste.

Vierzig Tage fastete und betete Jesus in der Einsamkeit.

Vierzig Tage dauert unsere Fastenzeit unsere Enthaltsamkeit

Nach dem Wüstenzug kamen die Israeliten in das gelobte Land.

Nach den vierzig Tagen in der Wüste begann Jesus sein öffentliches Wirken.

Wie werden wir sein nach diesen vierzig Tagen? Wo werden wir sein?

Vierzig Tage kann ich mich, können wir uns neu besinnen, auf das, was das Leben ausmacht, was christliches Leben ausmacht.

Sie sind eine Chance diese vierzig Tage, in denen wir uns neu auf uns besinnen können.

Jeder und jede von uns ist gerufen, jeder und jede hat seine Berufung, sein Charisma, sein Talent.

Doch all dass, was wir haben, haben wir, damit wir dem Anderen nützen.

Dem Nächsten.

Dem Fernsten.

Dem Mühseligen.

Dem Beladenen.

Dem Kranken.

Dem Verfolgten.

Dem Einsamen.

Dem …

Damit wir dem Leben nützen und das Leben uns wieder begrüßt.

Denn vierzig Tage gehen wir auf Ostern zu, auf den Tag, an dem der Tod besiegt wurde und neues Leben für uns möglich wurde.

Dies erhoffen und erbitten wir uns in dieser Zeit der Zurückgezogenheit und Enthaltsamkeit der Quarantäne, die uns nicht nur religiös verordnet wurde.

Prispevek/Beitrag: Mag. Elmar Augustin