In der Maček-Mühle
Mačkov mlin
Lutkovno predstavo Mačkov mlin je igralska skupina SPD Gorjanci zaigrala 23. novembra v farni dvorani.
Pod taktirko Pavla Zablatnika je skupina Čopiji zaigrala zgodbo iz domačega kraja. V Mačkovem mlinu ob Dravi živijo mačka Franciska in navihane miške, in vsi vemo, kako se taka zgodba po navadi konča. Ob koncu pa le spoznajo vsi, da je samo v skupnosti moč, da je potreben spoštljiv odnos do narave in da je treba skrbno ravnati z vodo.
Tako, da se je mlinsko kolo, katero je izdelal Hanzi Dragaschnig, na koncu spet sukalo.
Številna publika je občudovala izredne lutke: mačko, miške, pajka ter vrani, ki jih je izdelala Veronika Zeichen.
Poseben pečat je predstavi dala tudi spremljava pesmi in dejanja v živo, ki jo je izvedel Ingo Muri.
Das neue Stück der Puppentheatergruppe Čopiji spielt in der Maček-Mühle in Preliebl/Preblje an der Drau. In der Mühle haben es sich neben der Katze Franziska auch viele Mäuse heimisch gemacht und es geht recht turbulent zu. Am Ende erkennen alle, dass, man mit der Natur respektvoll umgehen muss, dass man nur gemeinsam stark ist begangene Fehler auch eingestehen sollte.
Regie führte in bewährter Weise Paul Zablatnik, die wunderbaren Puppen wurden von Veronika Zeichen hergestellt. Hanzi Dragaschnig baute das Mühlrad und Ingo Muri begleitete Lieder und Szenen live auf dem Klavier.
Es spielten Lara und Mia Melcher, Samuel und Matteo Modritsch, Melissa und Michael Kirchauer, Anna-Maria und Leonhard Schuster sowie Lara Bister-Muri.
Das Stück wurde gemeinsam und nach Ideen von den Kindern von Monika
Wieser-Zeichen geschrieben.