Pfarre / Fara

Bleiburg/Pliberk

Die Erstkommunionkinder in Bleiburg

Prvoobhajanci 2019

V teh majskih nedeljah se po farah vrstijo slovesnosti prvega svetega obhajila. Pri nas bo ta slovesnost prihodnjo nedeljo, 26. maja. Otroci se veselijo. Starši prvič vidijo svojega otroka ob enkratni in sveti priložnosti. Povabijo sorodnike, botre, stare starše, da je vse še bolj slovesno. Upajo,da bodo tej slovesnosti sledile še druge; od birme do praznovanj uspehov v šoli in osebnem življenju. Če je kateri mesec v letu primeren za tako veselje in praznovanje, je gotovo to mesec maj. Polnost življenja v naravi, ki kipi okrog nas, vabi, da tudi v sebi najdemo nova pričakovanja. Bele obleke prvoobhajancev nas spominjajo na čistost začetka, ko življenje še ni obremjeno z ničemer in ima človek še vse možnosti. Otroška razposajensot, veselje, ki jim žari iz oči, je v tem slovesnem trenutku pravo zdravilo za odrasle. Posebej za vse njihove probleme in skrbi. V svojih otrocih spoznajo spet svoje otroštvo in obujajo spomine na svoje prvo obhajilo. Bilo je morda bolj preprosto, a bilo je povezano z globoko vero in hrepenjem po prijateljstvu z Jezusom. Ne samo starši, ampak vsi navzoči, ki smo priča takim trenutkom, utrjujemo vero in si želimo, da bi tako ostalo. Otroci imajo še vse življenje pred sabo. A podatki kažejo, da ne ostane  vedno tako, za sledita streznitev in vsakdan, ko mnogi pozabijo na vse, ker jih nihče več ne spremlja in spodbuja, da bi prvemu obhajilu sledilo pogosto prejemanje  obhajila in tesno prijateljstvo z Jezusom. Zato je velika naloga staršev, starih staršev in botrov, da spremljajo svoje otroke in vnuke tudi naprej v lepo in srečno prihodnost.

Die Erstkommunion ist jedes Jahr ein großes Fest für unsere Pfarre. Heuer werden 30 Kinder der zweiten Klassen zur Erstkommunion gehen. Alles ist schön geschmückt, die Kinder freuen sich und erwarten kaum den Tag. In der Schule beim Religionsunterricht und bei den Tischmütterrunden haben sie sich auf das Fest vorbereitet. Sie werden in weißen  Kleidern in die Kirche schreiten. Viele Kameras und ein Blitzlichtgewitter von Fotoapparaten und Handys werden alles festhalten. Wir alle freuen uns darauf.

Dem großen Fest folgt der Alltag, die Schule, der Beruf, die tägliche Arbeit, der Stress, die vielen Termine und Angebote, die uns oft überfordern. Wir leben in einer Gesellschaft, die die Kinder und uns in einem Zwiespalt treibt. Einerseits wird uns von der Werbung und den Medien suggeriert, alles haben zu müssen, um glücklich zu sein, andererseits aber können sich viele das nicht leisten. Der Druck wird immer stärker. Der Zweispalt zwischen HABEN und SEIN immer großer. Meistens zählt nur mehr das Materielle. Für die Kinder aber ist es wichtiger und bedeutender, dass wir ihnen Zeit, Liebe und Zuwendung schenken als teure Geschenke. Bei der Erstkommunion entdecken viele Erwachsene und Eltern ihre Kindheit wieder. Die Kinder wachsen und mit ihnen auch die Probleme. Sie brauchen uns auch als Jugendliche und Heranwachsende.

Als Erstkommunionkinder freuen sie sich über Kleinigkeiten: über das schöne Kleid, die Blumen, Fotos, Kommunion, den Gesang, das Festessen, den Ausflug, die Geschenke. Sie brauchen sichtbare Zeichen der Zuwendung, der Liebe und des Glaubens. Begleiten wir sie auch weiterhin und lassen wir sie in der Freude und im Glauben nicht allein. Sie werden uns dafür dankbar sein. Ich wünsche allen ein schönes Fest. Ich danke besonders den Tischmüttern Visotschnig Marion, Pospischil Heidrun, Slanič Margareta, Fernandez Racquel, Kordesch Andreja, Podlesnik Ines, Gantschacher Andrea, Schager Claudia, Tomitz Marina und Kramer Doris für die liebevolle Begleitung der Kinder bei den Treffen. Mein besonderer Dank aber gilt der RL Inge Kuschej für die Mühe bei der Vorbereitung auf die Erstkommunion. Möge dieser Tag für die Kinder der Beginn einer wachsenden Freudschaft mit Jesus sein.

Ivan Olip