Pfarre / Fara

Ludmannsdorf/Bilčovs

Farno letno poročilo 2020 / Jahresbericht 2020 der Pfarre

Mnogi se čudijo, da nam je tudi letos uspelo sestaviti pestro in pisano Letno poročilo leta. Tudi za tiste, ki se v tem minulem letu niso mogli toliko udeležiti farnega življenja, je ta zvezek lep dokument mnogih dejavnosti, ki smo jih kljub težkim razmeram mogli uresničiti.
Skozi vse leto smo se trudili v danih razmerah najti nadomestne čase, kraje in oblike. To Letno poročilo govori o živahnosti naše fare in o mnogih ljudeh, ki k temu prispevajo svoj delež. Naj vas tudi v vašem osebnem življenju spodbuja, da se ne boste enostavno sprijaznili z omejitvami, temveč jih boste jemali kot priložnost iskati in
najti nove možnosti.
Želimo vam veliko veselja pri prebiranju.

///

»In Bewegung bleiben!« war das Motto unserer Pfarre und mit dieser Devise sind wir durch die verschiedenen Phasen der Coronakrise gegangen. Wir haben immer wieder geschaut was möglich ist und so Ersatz-orte, -zeiten und -formen gefunden. Wie wir im vergangenen Jahr in Bewegung geblieben sind, haben wir im Jahresbericht zusammengefasst und festgehalten. Im Rückblick war es ein sehr bewegtes Jahr mit vielen Herausforderungen, die wir zu meistern hatten. Vieles konnten wir neu ausprobieren und manches hat guten Anklang gefunden. Mit dem vorgelegten Jahresbericht möchten wir mit der Pfarrbevölkerung in Kontakt bleiben und sie auch im persönlichen Bereich dazu ermutigen in veränderten Umständen
doch auch einiges zu probieren.
Ich wünsche Ihnen viel Freude beim Blättern und Durchlesen.

Pfarrer / župnik

Janko Krištof