Vnebohod 2020 brez Otroškega dneva

21. 5. 2020 Christi Himmelfahrt ohne Otroški dan

Tradicionalna prireditev Otroški dan je bila vsako leto praznik otrok in družin. Tudi lokacija na praznik vnebohoda je bila nekaj posebnega, novega za obiskovalce. Rož, Podjuna, Zilja – vsaka fara skriva mnogo zakladov, mnogo talentov, sodelavcev, sodelavk, ki jih vključujemo organizatorji v prireditev, poleg tega nudi tudi kraj sam na sebi posebne aktivnosti, razna društva, od športnikov do umetnikov, zgodovinskih atrakcij …

Otroški dan letos
Načrtovan v fari Žihpolje
brez priprav
brez razvijanja idej
brez gesla
brez nabito polne cerkve, petja in otroške maše
brez delavnic
brez cerkvenih prostorov
brez živžava, smeha in veselja otrok
brez kontaktov do sodelavcev in sodelavk
brez materiala, nakopičenega v pisarni
brez srečanja znancev
brez pričakovanj in presenečenj
brez žrebanja
brez palačink
brez …

Ostajajo lepi spomini na doživetja. Trenutno pa je čas za razmislek in refleksijo, čas za nastajanje nekaj novega.

Manjkajo mi otroci.
Manjkajo mi prostovoljni sodelavci in sodelavke KOM, ki vedno znova radi priskočijo na pomoč.
Sreča je preživeti čas z ljudmi, ki iz čisto navadnega dneva naredijo nekaj posebnega.

Ich finde Menschen immer erfrischend, die sich für etwas begeistern können (Anselm Grün).

Der Spruch begleitet mich tagtäglich. Durch meine langjährige Tätigkeit als KOM Referentin treffe ich immer wieder Leute, die für eine Sache Feuer und Flamme sind, die begeistert sind. Davon sind viele Ehrenamtliche in den Pfarren, die für Kinder und Jugendliche viele gute Ideen zum Wohle der Gemeinschaft in Bezug auf das Kirchenjahr weitergeben. Sicherlich ist es immer wieder eine Herausforderung, etwas Neues anzubieten, sich etwas Neues auszudenken, es kostet Mühe. Aber man bekommt so viel zurück – an Dank, Herzlichkeit und Erfahrung. Dafür lohnt es sich, Ideen zu spinnen und sie zu realisieren versuchen. Beim Reden kommen die Leute zusammen. Ein Wort ergibt das andere – so funktioniert es bei mir. Ich glaube von mir sagen zu können, dass mir die Ideen eigentlich nicht ausgehen, die fallen mir zu, wenn ich mit offenen Augen die Welt rund um mich wahrnehme und Notwendigkeiten einbeziehe. So sehe ich auch meine Berufung, dass ich den Kindern die Welt mit verschiedensten kreativen Aktivitäten näher bringen will, um sie in ihrer Entwicklung zu unterstützen.

21. 5. 2020 Christi Himmelfahrt ohne Otroški dan

In Maria Rain geplant
neue Pfarre
neue Herausforderungen
neue Umgebung
neue Pläne
neue Erkenntnisse
Frankfurter, Eis, Quiz, Palatschinken
Freude und Erwartungen der Kinder
… all das ist ins Wasser gefallen …

Es bleiben schöne Erinnerungen und Erlebnisse mit Kindern und MitarbeiterInnen.

Danke für die Bereitschaft, immer wieder zu helfen.

Andreja Lepuschitz, referentka/Referentin Katoliška otroška mladina/Katholische Jungschar