… und das Schöne ist so nah

... in vse lepo je tako blizu

Heute ist es wieder da - mein Reh. Ich bin mit schöner Regelmäßigkeit, Corona-Lockdown schafft Rituale, kurz nach Sonnenaufgang wieder auf meiner Waldrunde. Meist laufend, manchmal am Rad. Und manchmal, meist beim Laufen, treffen wir einander - ich und „mein Reh“. Ein paar Schreckmomente (von seiner Seite gedacht) lang schauen wir uns an, dann verschwindet es wieder im Unterholz.

Mittlerweile bilde ich mir ein, dass es nicht mehr so hektisch flieht, dass es mich schon erkennt - ein naiver, aber netter Gedanke. Aber egal, nicht das Reh ist das Wichtige, sondern vielmehr die Erfahrung, das Schöne so nahe zu finden. Dieses Geschenk, in unmittelbarer Nähe zum Wald wohnen zu dürfen und auch während der strengsten Phase des Lockdowns die Möglichkeit gehabt zu haben, zum „Auslüften“ ohne Aufwand in die Natur gehen zu können, lehrt Dankbarkeit und Bescheidenheit.

Auf meinen Waldrunden habe ich meinen neuen Lieblingsplatz entdeckt - vor Corona hätte ich auf die Frage nach solchen Lieblingsplätzen schnell mit Orten in der Toskana, Berggipfeln und vergangenen Reisezielen geantwortet. Jetzt sag ich ohne nachzudenken „mein Wald“ (auch wenn der der Gemeinde gehört). Denn schließlich treffe ich dort an meinem Lieblingsplatz trotz „social distancing“ immer wieder einmal meine neuen Corona-Bekanntschaft- „mein Reh“.

… in vse lepo je tako blizu

Danes je spet tu – moja srna. Spet sem se podal kot že v zadnjih dneh po sončnem vzhodu na mojo gozdno pot. To je že nekako v tem času nastal ritual. Največkrat tekam, včasih gem tudi s kolesom. In včasih, največkrat med tekom, se spet srečava – jaz in »moja srna«. Nekaj trenutkov šoka (z njene strani), dolgo se gledava, potem spet izgine v gozdu.

Medtem ugotavljam, da ne beži več tako hektično, da me že spozna – morda naivna, ampak lepa misel. Ampak vseeno, ni srna najvažnejše, temveč izkušnja, da se lepo najde tako blizu. Darilo, da lahko živim blizu gozda in da sem imel tudi v teh strogih časih možnost brez ovir hoditi v gozd, me uči hvaležnosti in skromnosti.

Na mojih gozdnih poteh sem odkril svoj najljubši prostor – pred časom koronavirusa bi odgovoril na vprašanje po takem prostoru hitro s kraji, kot so Toskana, gorski vrhovi in drugi kraji potovanj. Zdaj pa rečem, ne da moram pomisliti, »moj gozd« (tudi če je gozd občine). Ker končno srečam tam na mojem najljubšem prostoru kljub socialni distanci vedno znova mojo novo poznanstvo – »mojo srno«.

Mag. Maximilian Fritz, Krumpendorf/Kriva Vrba