Nove sledi na poti do ljudi

Neue Spuren im Schnee auf dem Weg zu den Menschen

Im Rahmen der Adventaktion der Katoliška prosveta »Suche den Weg zu den Menschen« finden wir schon einige Spuren im Schnee, die wir zu den Menschen gegangen sind. Wir hören ihnen zu, was sie bedrückt, was ihnen Freude bereitet. So wird unser Adventkalender täglich bunter und befüllt mit Ideen und auch kritischen Anregungen. Bis zum Heiligen Abend werden wir noch viele neue Spuren im Schnee suchen, um zu den Menschen zu finden und ihnen ein wenig Zeit und ein offenes Ohr in der besinnlichen Adventzeit schenken. Es erfüllt uns mit Freude, diese Tage auf dem Weg zu sein, Gutes zu tun und achtsam zuzuhören.

Nekaj sledi smo pri naši adventni akciji »Išči pot do ljudi« že zapustili. Obiščemo ljudi, najdemo tudi takšne, ki jim Cerkev morda ni tako blizu. Poslušamo jih, kaj jim je v veselje in kaj jih teži. Tako postaja naš adventni koledar vsak dan bolj pisan in napolnjen z njihovimi pobudami in pa tudi kritičnimi odgovori. Do svetega večera bomo zapustili še mnogo sledi v snegu na poti do ljudi, ter jim podarili malo našega časa in odprto uho v adventu. Srečni smo, da smo te dni lahko na poti, jih posamezno srečavamo in pozorno poslušamo.

Cvetka Mattes