Ein Stern leuchtet uns den Weg

Kmalu bo zasijala luč

Ein Stern hat uns am Samstag, den 10.12.22 den Weg zur Pfarrkirche nach St. Margareten beleuchtet. Wir konnten eine Rorate besonderer Art mit der schönen Predigt des Pfarrers und den Engelsstimmen der Schwestern Krautzer und der musikalischen Begleitung von Benjamin Ressmann feiern. Viele Pfarrangehörige, sowie MitarbeiterInnen der Katoliška prosveta, die auch die Messe mitgestalten durften, folgten dem Stern, der zur Roratemesse führte.

In der dunklen Kirche verspürten wir mit dem Licht der drei Kerzen, die am Adventkranz leuchteten, eine besondere Atmosphäre und die Lieder des Trios Rožica berührten die Herzen aller, die da waren. Nach der Adventmesse konnte man sich bei Tee und Gebäck stärken und nette Gespräche mit dem Nachbarn führen. Ein kleines Licht, dass in den Herzen der Menschen weiter leuchten und Wärme sowie Hoffnung in der stillen Advent- und Weihnachtszeit spenden soll, wurde mit auf den Weg gegeben.

Kmalu bo zasijala luč – luč življenja sredi teme

Pesem je zazvenela ob začetku v temi šmarješke cerkve, kamor so bili v soboto, 10.12. 2022, vabljeni farani ter še posebej prostovoljne sodelavke in sodelavci Katoliške prosvete, ki so tudi sooblikovali mašo.

Pred oltarjem je po tej pesmi zablestela luč sveče na adventnem vencu. V čaru te luči smo lahko doživeli ob lepi pridigi domačega župnika Elmarja Augustina slovesno svitno. Angelski glasovi sester Tereze, Lene in Lucije Krautzer iz Št. Jakoba ter glasbena spremljava bratranca Benjamina Ressmanna so polepšali mašo in ogreli srca vseh, ki so v jutranji temi sledili poti v Šmarjeto. Po maši so se vsi lahko ogreli ob čaju in okrepčali ob pogači v farnem domu. Adventna sobota se je pričela zelo umirjeno in doživeto, domov pa so vsi lahko odnesli luč, ki je zasvetila v srcih in ki naj greje še naprej in daje upanje in mir v adventnem času.

Cvetka Mattes