Frühe Zwei- und Mehrsprachigkeit für Unter-Sechsjährige Modulreihe
Teoretična premišljevanja in koristni nasveti pri delu z do šestletnimi /
Theoretische Überlegungen und praktische Umsetzungen bei der Arbeit mit Unter-Sechsjährigen
Vsebina/Inhalt:
Štiridelni modularni cikel predavanj obravnava usmerjene ukrepe kakovostnega pospeševanja dvojezičnosti
za otroke do šest let otrok v elementarnih izobraževalnih ustanovah.
Spoštljiv odnos pedagoških delavcev do
dvojezičnosti je bistvena osnova za razvijanje in utrjevanje otrokovih jezikovnih, socialnih, čustvenih in spoznavnih kompetenc.
In der vierteiligen Modulreihe werden gezielte Maßnahmen für eine qualitätsvolle Förderung der frühen Zweisprachigkeit für Unter-Sechsjährige in elementaren Bildungseinrichtungen
thematisiert. Ein wertschätzender Umgang mit der
Zweisprachigkeit durch die pädagogischen Fachkräfte ist eine wesentliche
Grundlage für die Entwicklung und Stärkung der sprachlichen, sozialen, emotionalen und kognitiven Kompetenzen von Kindern.
Cilj/Ziel:
Namen cikla je posredovati zavest o pomembnosti
zgodnjega dvojezičnega izobraževanja in pospeševati
občuteno jezikovno prakso pri lastnem pedagoškem delu.
Die Modulreihe hat das Ziel, die Wichtigkeit der
frühen zwei- und mehrsprachigen Bildung
bewusst zu machen und eine sensible
Sprachpraxis im eigenen pädagogischen
Handeln zu fördern.
Ciljna skupina / Zielgruppe: Pedagoški delavci iz
dvojezičnih elementarnih izobraževalnih ustanov
/ Pädagogische Fachkräfte in zweisprachigen
elementaren Bildungseinrichtungen
Za organizacijo: Veronika Kušej, MAS
Prijave/Anmeldungen do 16.09.2025
kusej@sodalitas.at
Število udeleženk/udeležencev /
Teilnehmerbegrenzung: 20