Pfarre / Fara

Eberndorf/Dobrla vas

Jesus Café 2024

Herzlich Willkommen beim Jesus Cefé (Foto: G. Mischitz)
Herzlich Willkommen beim Jesus Café (Foto: G. Mischitz)

Oje, die Wettervorhersage war grottenschlecht und obwohl es schon so frühlingshaft war, sollte es am Josefimarktwochenende wieder kalt werden und regnen. Doch, obwohl es am Samstagabend geregnet und gestürmt hat, waren uns trotzdem am Samstag und auch am Sonntag tagsüber viele sonnige Momente beschieden. Und diese sonnigen Abschnitte wurden von den Besuchern des Josefimarktes zahlreich genutzt um sich in der Ruhezone vor dem Jugendzentrum mit Kaffee und köstlichen Cremeschnitten zu stärken und sich vom Rummel des Marktes zu erholen.

Die himmlischen Cremeschnitten wurden traditionell von unserem Küchenteam Anna Stanz, Miriam und Sara Sienčnik und Magdalena Wrienz gezaubert, wobei am Samstag - und das ist ganz neu - auch Daniel Sadnek fleißig mitgearbeitet hat. Für den Apfelstrudel und die traumhafte Pohača waren Anica Haschej und Tilli Kurath verantwortlich. Insgesamt wurden 1200 Cremeschnitten verputzt und das ist - wieder einmal - ein neuer Rekord. Und siehst du es wieder, es zahlt sich aus auf Jesus zu vertrauen und nicht alles zu glauben was die Wetterfrösche quaken.

Danke an das Küchenteam und an Anica und Tilli. Danke auch an das Creamschnitten To-Go Team an der Marktstraße. Danke allen Firmlingen im Service, dem Thekenteam und der hochmotivierten Crew an der Geschirrspüler-Front und ein ganz dickes Danke an Hemma Narovnigg für die Organisation. Danke auch Fam. Wastl für die gespendete Milch und dem Lagerhaus Eberndorf für den gespendeten Blumenschmuck.

Und last but not least - ein Danke an all unsere Besucher - der Erlös kommt auch heuer wieder der Jugendarbeit zugute.

Vremenska napoved je bila strašna in čeprav je bilo že tako pomladno, naj bi bilo na vikend Jožefovega sejma spet hladno in deževno. A čeprav je v soboto zvečer nevihtno deževalo, smo imeli v soboto in nedeljo še vedno veliko sončnih trenutkov. In številni obiskovalci Josefimarkta so te sončne trenutke izkoristili, da so v mirni coni pred mladinskim centrom uživali ob kavi in slastnih kremnih rezinah ter si opomogli od tržnega vrveža.

Nebeške kremne rezine so že tradicionalno pripravljale naše kuharice Anna Stanz, Miriam in Sara Sienčnik in Magdalena Wrienz v soboto pa je - kar je popolna novost - pridno delal tudi Daniel Sadnek. Anica in Tilli sta bili odgovorni za jabolčni štrudelj in fantastično pohačo. Skupaj je bilo zaužitih 1200 kremnih rezin, kar je - še enkrat - nov rekord. In vidite, da se splača zaupati v Jezusa in ne verjeti vsemu, kar rečejo vremenoslovci.

Hvala kuhinjski ekipi ter Anici in Tilliji. Hvala tudi ekipi ob cesti, ki so prodajali kremne rezine To-Go. Hvala vsem birmancem v službi, ekipi bara in zelo motivirani ekipi ob pomivalnem stroju ter velika hvala Hemmi Narovnigg za organizacijo. Hvala tudi družini Wastl za podarjeno mleko in podjetju Lagerhaus Eberndorf za podarjeno cvetlično dekoracijo.

In nenazadnje - velika hvala vsem našim obiskovalcem - izkupiček bo tudi letos namenjen našemu mladinskemu delu.