Luč je zasvetila po vsem svetu

Das Licht wird in die Welt getragen

Zimsko jutro nas prebuja, sneg pokriva naravo, v hišah pa svetel plamen sveti skozi steklo peči in nam daje toploto. Pričenja se adventni čas, ki naj bi bil najbolj miren čas v letu. Kljub temu opažamo, da pri vsem stresu pozabimo upočasniti naš ritem življenja. V vsakdanjem stresu pozabimo na vžigalico, ki nam prižge luč tudi v naših srcih in umiri našo dušo. Kako nam gre, če pogledamo nazaj? Kaj vse smo doživeli letos? Kaj je bilo lepega in kaj morda tudi vmes bolečega? Za vsak lep trenutek, ki se ga spomnimo, prižgimo eno vžigalico. Morda ugotovimo, da je bilo res tudi mnogo lepih trenutkov v tem letu in pozabimo vsa bridka doživetja. Podarimo prižgano vžigalico še komu drugemu, ki se ga prav v teh adventnih dneh spominjamo. Vsaka vžigalica, ki bo gorela, bo ponesla v svet upanje, tako bo lahko čas priprave na božič potekal umirjeno in bo zasvetila luč po vsem svetu.

Wir erwachen an einem Wintermorgen, der Schnee bedeckt die Landschaft, in den Häusern flackert das helle Licht durch den Kamin und wärmt uns. Die Adventzeit beginnt – es sollte die stillste Zeit im Jahr sein. Trotzdem fällt es uns schwer, in dieser Zeit unseren Rhythmus zu verlangsamen. Im täglichen Alltagstrubel vergessen wir das Zündholz, das unsere Seele beruhigt und unser Herz erhellt. Wie geht es uns dabei, wenn wir an das vergangene Jahr denken? Wie viel Schönes haben wir erlebt und waren auch schwierige Situationen dabei, die wir zu meistern hatten? Zünden wir für jeden schönen Moment, an den wir uns erinnern, ein Zündholz an. Vielleicht bemerken wir, dass es auch viele schöne Momente in diesem Jahr gab und wir vergessen dabei alles, was unangenehm war. Schenken wir ein brennendes Zündholz auch noch anderen, an die wir in der Adventzeit denken. Jedes brennende Zündholz schenkt Hoffnung – so wird die stillste Zeit im Jahr auch die schönste Zeit für uns und das Licht wird in die ganze Welt getragen.

Besedilo/Text: Cvetka Mattes

Wir wünschen gesegnete Weihnachten und alles Gute für das neue Jahr!

Želimo vam blagoslovljene božične praznike in srečno novo leto!

Katoliška prosveta

Cvetka Mattes, Rezka Partl, Mag. Elmar Augustin